קייטרינג על האש

קייטרינג על האש

תאוות הבשרים. חגיגת אסאדו. פסטיבל על האש. איך שלא תקראו לזה, ישראלים רבים מזדהים עם התשוקה לטעמו של בשר איכותי, משובח ועסיסי, אשר נחרך ונצלה על הגריל ביד מיומנת. במקומות רבים כבר מוסכם, כי "על האש" הוא הספורט הלאומי של הישראלים. הזדמנות למפגש חברתי, הנאה מבילוי בחיק הטבע, ופינוק נמשך לכל החושים.

מכיוון שישראלים כל כך אוהבים על האש, זוהי גם בחירה מצוינת לסגנון האוכל שישראלים רבים בוחרים להגיש באירועים ובמסיבות שלהם. בין אם זה אירוע עסקי ללקוחות, חתונה רבת משתתפים, או מסיבה לציון אירוע אישי בהשתתפות משפחה וחברים, האורחים תמיד יידעו להעריך תפריט הסובב סביב מנות בשריות טעימות ומיוחדות, שלא כל אחד יודע להכין בבית.

אירוע על האש זה לא משהו שעושים "על הדרך"
כשזה מגיע להגשת בשר על האש באירוע, צריך לדעת איך לעשות את העבודה. אמנם כמעט כל ישראלי כבר התנסה בנפנוף מעל המנגל המשפחתי, אך יש רכיבים רבים שמעורבים בהכנת מאכלי בשר ואסאדו איכותיים וכאן עדיף להיעזר בשירותיו של קייטרינג מקצועי, שתוכלו ליהנות מהידע ומהניסיון שלו.

אולי המרכיב החשוב ביותר באירוע על האש מוצלח, הוא איכות חומרי הגלם. חפשו ספק קייטרינג אשר מקפיד להגיש אך ורק בשר טרי ומשובח. קייטרינג איכותי יידע לטפל בסוגי בשר שונים, בין אם מדובר בצלעות בקר, בנתח אנטריקוט, בקבאב טלה או בסטייק פרגית. לכל סוג בשר ולכל מנה יש את צורת האחסון הנכונה, אופן ההכנה המדויק, התיבול המתאים ושיטת הצלייה המומלצת.

מי שמבין בבשר, יודע שגם לכלים ולאמצעי הצלייה יש חשיבות להשגת תוצאה מוצלחת. קייטרינג מקצועי ישתמש בגרילים ייחודיים לקייטרינג, המתאימים לצליית בשר בכמויות גדולות לאירועים. חפשו את הקייטרינג שמנוהל על ידי שפים מקצועיים, שיש להם ידע בתחום. הם תמיד ישתמשו בגחלים גדולים ואיכותיים מעצי הדר, שמוציאים את טעם הצלייה הטוב ביותר. הם גם ישתמשו ברשתות כבדות ומאסיביות לצלייה, שיכולות לצבור חום גבוה ולא לפגוע בתהליך הצלייה של הבשר.

הכנת מאכלי בשר על האש דורשת ידע וטכניקה. ספק קייטרינג שמכבד את עצמו מעסיק גריל מנים מקצועיים, אנשים בעלי ניסיון ומיומנות, שמכירים טכניקות צלייה, כמו שיטת הצלייה הדרום אמריקאית. הם יידעו, באיזה מרחק מעל הגחלים אמורה להיות מונחת רשת הבשרים, כיצד לשמור על טמפרטורת הגחלים באופן יציב ומה שיטת החיתוך המתאימה לכל נתח בשר. גישה מקצועית והקפדה על הפרטים תגרום לאירוע להיות חגיגת בשרים אמיתית.

החוויה המשלימה לא פחות חשובה
להשלמת החוויה, הקדישו תשומת לב גם למנות הנוספות שתציעו לאורחיכם. רטבים ומטבלים פיקנטיים, סלטים קלילים ומרעננים, העשויים מחומרי גלם איכותיים וטריים, ידגישו את טעמי הבשר ויעצימו את ההנאה מהחוויה. לא פחות חשוב, היין שנבחר ללוות את המנה נותן עומק מיוחד לטעמו של הבשר. אתם רוצים קייטרינג שמגיש יין משובח ויודע להציע לאורחים שלכם את היין הנכון לצד כל מנה. יש יינות המתאימים לבשר עשוי היטב ויש יינות שהולכים טוב עם דרגת צלייה מדיום רייר. יש יין שיתאים לשישליק כבש שומני ועסיסי ואחר דווקא לנתח רוסטביף מיושן.

זה גם שואו!
באירועי על האש שמאורגנים על ידי קייטרינג מקצועי, הגריל הופך לאטרקציה מעוררת תיאבון, לכוכב האירוע. התמונה המרהיבה של הבשרים הנצלים על הרשתות, העשן המיתמר מעל עמדות הצלייה ומפזר ריחות מעוררי תיאבון, מראה הגריל מנים המיומנים העוסקים באמנות הטיפול בבשר לעיני האורחים, החיתוך וההגשה האסתטיים של הבשר, כל אלו מבטיחים שהאורחים ייהנו מחוויה משגעת חושים, שטעמה העסיסי ייזכר בפיהם ימים לאחר האירוע.