קייטרינג חלבי – המבחר העשיר יכול להפתיע אתכם!

מתכננים אירוע גדול בגן אירועים? ואולי ברצונכם לקיים אירוע אינטימי בבית? בין אם מדובר באירוע עסקי, משפחתי או אירוע לחברים – אחד הדברים שקובעים את הצלחת האירוע הוא ללא ספק האוכל המוגש בו. פעמים רבות, אירוע יכול לקום או ליפול על טיב האוכל. לכן, כאשר אתם חושבים על שירותי קייטרינג לאירוע שלכם ומתלבטים איזה סוג קייטרינג להזמין, יש לקחת בחשבון שיקולים רבים, כגון: אופי האירוע, מספר המוזמנים, העונה והזמן ביום בהם האירוע מתקיים, הטעם האישי של המארחים והאורחים; ועוד כהנה וכהנה סוגיות. עם זאת, אחת המגמות ההולכות וגוברות בשוק הקייטרינג הישראלי בשנים האחרונות היא קייטרינג חלבי.

מהם יתרונותיו של קייטרינג חלבי?

ראשית, נתחיל בהסבר קצר. מהו קייטרינג חלבי ואלו מזונות כלולים בו? ובכן, קייטרינג חלבי אינו כולל כמובן בשר ועוף; אך הוא כולל הרבה מגוון רחב לאין-שיעור של מאכלים אחרים, ביניהם: סלטים, פשטידות, גבינות, דגים, לחמים, פירות וגולת הכותרת – קינוחים חלביים. היתרונות של קייטרינג חלבי לעומת קייטרינג בשרי הם רבים: הוא מתאים לקבוצות רבות של אנשים, ביניהם גם צמחונים וטבעונים ואנשים המוגבלים בצריכת בשר מטעמי כולסטרול; הוא מאפשר שמירה על כשרות; הוא קליל ואינו מכביד על הגוף; הוא מורכב מחומרי גלם טריים, משובחים ומובחרים; והקינוחים הטעימים מתאימים לכולם – אין צורך להגיש קינוחי פרווה, שעל פי רוב טעמם נופל מזה של קינוחים חלביים. ולכן, אין לכם כל סיבה לחשוש אם אתם מחליטים להגיש לאורחים שלכם קייטרינג חלבי: הוא עשיר מספיק כדי שכל אחד יוכל למצוא בו מנות מתאימות והוא מאפשר יצירתיות רבה בהכנת המנות והגשתן. קייטרינג חלבי המוגש באופן מעורר התפעלות יקסום לאורחים שלכם שיתרשמו מהייחודיות של האירוע.

אלו מנות תוכלו להגיש בקייטרינג חלבי?

כאמור, קייטרינג חלבי הוא גדוש ועמוס בכל טוב, ויחד עם השפים והצוות, תוכלו ליצור תפריט מענג, מפתיע וכזה שיגרה את בלוטות הטעם של האורחים שלכם ויגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח. דוגמאות למנות שניתן לשלב בקייטרנג חלבי הן: קישים חלביים, פשטידות חלביות, טורטיות ממולאות, כריכים וכריכונים, מרקים, מאפים (פיצות, בורקסים, פוקאצ'ות, קרואסנים), לחמים מיוחדים בעבודת יד, פסטות במגוון רטבים (וגם לזניה, רביולי או ניוקי), מגוון סוגי אורז, סושי, סלטים עשירים, ולקינוח: קפה, פירות העונה, גלידות, עוגיות ופחזניות, מוסים, עוגות, עוגות גלידה ועוד. אגף הקינוחים מאפשר יצירתיות ועושר רב שכן ניתן להשתמש בשוקולד משובח, קצפת, שמנת וחומרי גלם איכותיים נוספים.

איך מגישים קייטרינג חלבי?

אופי ההגשה תלוי במגוון גורמים כמו סוג האירוע, מיקומו והשעה ביום. כך למשל, ניתן להחליט אם להגיש את המנות בסגנון בופה, או בהגשה לשולחנות. באירועים אינטימיים יותר, ניתן להגיש את המנות על מגשי אירוח מהודרים.

כמהין – מציעים לכם קייטרינג חלבי משובח

החלטתם שאתם מעוניינם בקייטרינג חלבי לאירוע שלכם? החלטה מצוינת. אנחנו בקייטרינג כמהין נשמח לחשוב אתכם על תפריט הולם לאירוע שלכם ונקדיש את מירב מאמצינו וכישורינו ליצירת המנות הטעימות, הטריות, הרעננות והיצירתיות ביותר. בקייטרינג כמהין שמים דגש רב על טריות ואיכות חומרי הגלם, ניקיון וסטריליות וכן צורת ההגשה, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהתוצאה הסופית תהיה באיכות גבוהה במיוחד ותתעלה על כל מה שציפיתם. צוות העובדים המיומן שלנו, שבאמתחתו וותק רב שנים וניסיון במגוון סוגי אירועים ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולייעץ לכם בכל נושא. אנו נשמח לספק לכם קייטרינג חלבי למגוון רחב של אירועים ונתאים אותו לאופי האירוע בצורה הטובה ביותר, בין אם מדובר באירוע אינטימי, מסיבת קוקטייל, בראנץ', יום הולדת, חתונה, בת/בר מצווה ועוד. נתראה בשמחות!

mcatering