קייטרינג לשבת חתן – קייטרינג לשבת של פעם אחת בחיים

שבת חתן היא אחד האירועים המרגשים במסגרת חגיגות החתונה. בשבת חתן עולה החתן לתורה כשמסביבו בני משפחתו, בני משפחת הכלה, חברים ידידים וקרובי משפחה. קייטרינג לשבת חתן יוריד מההורים הטרודים והנרגשים את העול שבהכנת הכיבוד והאוכל במשך כל השבת. הצוות המקצועי ב"קייטרינג כמהין" ייקח על עצמו את כל האחריות והטרחה של הכנת המזון ואתם תגיעו לשבת, נינוחים, רגועים ומאושרים. צרו קשר עם "קייטרינג כמהין" כי אנו יודעים להפיק שבת חתן!

שבת חתן במסורת ישראל

שבת חתן היא שבת שבה מוזמן החתן לעלות לתורה בבית הכנסת לרגל נישואיו. בקהילות אשכנז נוהגים לקיים את שבת החתן בשבת שלפני החתונה ואילו בקהילות ספרד שבת חתן היא השבת שלאחר החתונה.
מנהג שבת החתן הוא מנהג עתיק המתקיים גם בקהילות דתיות והן בקהילות מסורתיות. במסגרת מנהגי המסורת עולה החתן לתורה, לעתים הוא נושא ברכה, וזריקת ממתקים על החתן כסגולה לטובה ולברכה. בקהילות מסוימות נוטל על עצמו החתן תפקידים נוספים כמו קריאה בתורה או בהפטרה, נשיאת דרשה והזמנה של ציבור המתפללים לקידוש. קייטרינג כמהין שמח ללוות את כל ציבור המתפללים ברגעים המרגשים ולהכין קידוש מכובד, טעים ויוקרתי שיכבד את המעמד.

קייטרינג לשבת חתן – כל הסיבות שישכנעו אתכם להזמין קייטרינג

הכנת האוכל והקידוש לשבת חתן היא משימה לא קלה ולא זולה. גם אם תכינו את הכול בעצמכם, לא תצליחו לחסוך סכום כסף משמעותי.
הכנת שבת חתן כרוכה בטרחות רבות. יש לקנות את מוצרי המזון הרבים יש לדאוג להזמנת משקאות קלים וחריפים, צריך לדאוג לציוד כמו פלטות לחימום האוכל, שולחנות, כיסאות, מפות , סכו"ם ועוד, יש לערוך את השולחנות ועצב אותם, צריך להגיש את האוכל לאורחים, לפנות את השולחנות, לנקות, לקפל את הציוד ועוד…
אז למה שתגיעו לאירוע שלכם מותשים ועייפים? קייטרינג לשבת חתן יוריד מכם את כל הטרדות, ואתם תוכלו ליהנות מהרגעים המרגשים ולהתפנות אל האורחים הרבים שבאו לחלוק עמכם את השמחה.
הזמנתם קייטרינג לשבת חתן? אתם חוסכים כסף! אם תעשו השוואה כמה היה עולה לכם לקנות את כל המוצרים וכמה הזמן שלכם שווה, תופתעו לגלות שאפילו חסכתם כסף!

קייטרינג לשבת חתן – למה כדאי להזמין את קייטרינג כמהין

בקייטרינג כמהין אנו מקפידים על איכות המזון וטריותו. צוות הקייטרינג מיומן ומנוסה, הוא ידע לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר ולבשל אותם במלאכת מחשבת.
בקייטרינג כמהין אנו מקפידים על ניקיון והיגיינה. כל המוצרים מאחסנים בקירור עד לרגע ההגשה.
בקייטרינג כמהין אנו מציעים מבחר של מאכלים. הצוות המקצועי מכיר את כל סוגי המאכלים האהובים על ידי כל עדה, לכל עדה ולכם טעם נדע להגיש את המאכלים המתאימים. קייטרינג כמהין מציע שפע של מאכלים החל ממוצרי דגים, סלטים, מרקים, מתאבנים מגוון של מנות אחרונות ועוד
צוות העובדים בקייטרינג כמהין מעניק את מלוא תשומת הלב לכל אורח בדגש על מקצועיות ויסודיות.
קייטרינג כמהין הוא קייטרינג כשר. קייטרינג לשבת חתן צריך להיות בעל תעודת הכשר מקובלת. בין האורחים שלכם עשויים להיות אנשים שומרי מסורת, חשוב לדאוג שגם הם יוכלו ליהנות. נוסף על כך, בתי כנסת רבים לא יסכימו להכניס לבית הכנסת קייטרינג ללא תעודת כשרות.

אין ספור לקוחות כבר נהנו מקייטרינג כמהין, ומה אתכם?

צרו קשר עם קייטרינג כמהין והזמינו קייטרינג לשבת חתן, כי שבת חתן צריכה להיות, סולידית, אך מכובדת ומרשימה כדי לכבד את המעמד.