קייטרינג לבת מצווה

קשה להאמין, אבל הנה בקרוב, הילדה הקטנה שלכם כבר חוגגת בת מצווה ואתם עומדים לפני ארגון אירוע מרגש, בו תחגגו את השמחה יחד עם בני משפחה וחברים. ארגון כל אירוע משפחתי מלווה בהתרגשות רבה כמובן, אך כשמדובר בבת מצווה הוא יכול להיות גם מעט מלחיץ ומותח, מכיוון שבמרכז האירוע עומדת נערה צעירה, בגיל שבו דעתם של החברים חשובה ומשפיעה. המסיבה משמעותית עבורה והיא מתכוננת לקראתה תקופה ארוכה ואתם עסוקים בארגון כל פרטי האירוע, בתקווה שהיא תהייה מרוצה.

היום אופנתי לשלב באירועי הבת מצווה הפעלות וגימיקים שונים. בין אם תלכו על קליפ בכיכוב הילדה, או בוק צילומים מקצועי, המרכיב החשוב ביותר בארגון האירוע, היה ונשאר האוכל, כמובן. בכל אירוע חברתי, השמחה מערבת חגיגת טעמים מגוונת ובוודאי תרצו שהאורחים שלכם ייצאו שבעים ומרוצים. לכן, כדאי שתתנו את הדעת על שירות הקייטרינג שאתם בוחרים.

יחס וליווי אישי

אתם זקוקים לשירות קייטרינג מקצועי, שמסוגל ללוות אתכם בכל שלבי הארגון, החל מבחירת הרכב התפריט, דרך מפגש הטעימות ועד קיפול האירוע בסיום הערב. עשו לעצמכם טובה ובחרו בספק קייטרינג ותיק ובעל ניסיון. קייטרינג מוכר וותיק בתחום, כבר צבר ניסיון במאות אירועי בר מצווה, במקומות שונים, בעונות שונות ולקהלים שונים ואנשי המקצוע מכירים את הדילמות ויודעים לתת להן מענה. נציגי השירות של הקייטרינג יוכלו ללוות אתכם בביטחון ולהציע מגוון אפשרויות על מנת לעמוד בציפיותיכם וגם באלו של כלת השמחה.

מכיוון שמדובר כאן בקהל אורחים מגוון, חשוב שלקייטרינג יהיה צוות עובדים מיומן ואדיב, שמסוגל לתת שירות מהיר וסבלני לכל אורך הערב. שימו לב ליחס שאתם מקבלים מהנציג המלווה אתכם במהלך ההיכרות עם חברת הקייטרינג. היעזרו בהמלצות וחפשו באינטרנט חוות דעת של גולשים על שירות הקייטרינג שאתם בודקים. קייטרינג מצליח, שמתגאה במקצועיותו, יצבור מספיק חוות דעת ופידבקים טובים מהגולשים ברשת. הזמנות נוספת לעמוד על טיבו של הקייטרינג, היא להגיע למפגש טעימות. מעבר לטעמו של האוכל המוגש לכם, שימו לב לתזמון של הוצאת המנות, לאסתטיקה של ההגשה, למקצועיות במענה על שאלות לגבי הרכב המנה, או חלופות מסוימות ובכלל לאדיבות השירות של כל המעורבים ולאווירה שהם משרים סביבם.

על מה כדאי לתת את הדעת כשבונים תפריט לאירוע בת מצווה?

הייחוד של אירועים מסוג זה, הוא קהל היעד. כאן נפגוש קהל מעורב, של מבוגרים, בני משפחה וחברים, יחד עם קהל צעיר של החברים לכיתה, חברים מתנועת הנוער, בני הדודים הצעירים וכן הלאה. המשימה היא לרצות גם את טעמה האנין של הסבתא המבוגרת וגם את חיכם של הנערים הצעירים, חובבי המזון המהיר, וזו לא תמיד משימה פשוטה.

הצוות המקצועי יוכל לסייע לכם בבחירת תפריט שמתאים לקהל היעד. הם יידעו להציע תפריט בשרים מגוון, המשלב מנות שמתאימות לקהל הצעיר, כמו המבורגרים עסיסיים, תבשילי עוף ופרגיות על האש. גם באגף התוספות כדאי לבחור היצע מגוון. בעוד שהמבוגרים יתחברו לארטישוק ירושלמי ולבטטה, הצעירים יותר יעדיפו תפוחי אדמה צלויים, או אורז עם תוספות.

שימו לב לקינוחים

נדמה שמבוגרים וצעירים כאחד נהנים הנאה גדולה מהטעם המתוק, אבל בני נוער במיוחד אוהבים מתוק! באירוע בת מצווה, כדאי בייחוד לתת דגש על נושא הקינוחים, מכיוון שלא רק המבוגרים, גם הצעירים מחכים בציפייה ליציאת מנות הקינוחים מהמטבח לקראת סוף הערב. שירותי קייטרינג איכותיים למעשה מחזיקים מיני קונדיטוריה משלהם ומסוגלים להציע מגוון רחב ומפתה של מנות קינוחים, שניתן להתאים בטעמים ובגדלים להרכב האורחים בכל אירוע. כאן תוכלו לבחור בין מוס שוקולד בלגי איכותי, סברינה במילוי פטיסייר או קרם מלבי קוקוס ברוטב פירות יער, כאשר קייטרינג מוצלח יידע לתכנן את תזמון הקינוחים והרכבם, כך שלכולם יהיה מרוח חיוך על הפרצוף בסוף הערב.