איך בוחרים קייטרינג

קייטרינג בוחרים בעזרת מס' קווים מנחים, בהם, סגנון האוכל שאליו אתם מתחברים, שעות האירוע, כלומר אם האירוע הוא בשעות הבוקר הקייטרינג יגיש תפריט בראנץ', אם בשעות הצהריים או הערב, תפריט בשרי. חשוב מאוד לבדוק גם מפרט האוכל, מנות מיוחדות ושונות, איכות חומרי גלם, רמת האוכל, גמישות לבקשות האורחים, טעם אישי, אלרגיות מיוחדות, התרשמות מהנציג – יחס אישי וליווי.
בקייטרינג כמהין ילוו אתכם מתחילת התהליך ועד סופו, יחדיו נבחר בקפידה את המנות ונעצב בסגנונכם האישי את כל האירוע.

בחירת קייטרינג

דבר ראשון – המלצות! אתם בוודאי מכירים מישהו שקיים בעת האחרונה אירוע אשר כלל שירותי קייטרינג. במידה והייתם באירוע ושירותי הקייטרינג הרשימו אתכם לטובה, כדאי לבקש מבעלי האירוע את פרטי חברת הקייטרינג, לשם קביעת פגישת היכרות ולסגנן יחד תפריט הולם העונה על טעמכם האישי. במידה ואין בידכם המלצות ממכרים, ערכו סקר קצר ברשת האינטרנט וחפשו אחר חוות דעת על חברות קייטרינג והתפריטים המוצגים. בסיומו של שלב איסוף חוות הדעת, התקשרו והתחילו בבירור אישי – להתאמת התפריט והשירות לאירוע של חייכם.

כדאי לשים לב למס' פרטים חשובים, המהווים הבדל מכריע בין חברת קייטרינג זו או אחרת ובהם:

  • מיקום חברת הקייטרינג בסמוך לישוב בו מתקיימת השמחה, כדי שהמאכלים המיועדים יוגשו טריים ורעננים למשך שעות.
  • האם חברת הקייטרינג אוחזת בתעודת אישור לתחום העיסוק?
  • תעודת כשרות- למקפידים
  • האם שירותי הקייטרינג מכילים מלצרים ודיילים?הקייטרינג מוגש מוכן או לחילופין, מתבשל לייב – במקום השמחה
  • מהם כלי הבישול והגשה?
  • מס' מנות אפשריות, לרבות מנות אקסטרה ומנות מיוחדות לאורחים אלרגיים/צמחוניים וכד'
  • וכדומה

לאחר בירור כל הפרטים המוזכרים לעיל, רצוי לתאם מפגש טעימות, בו תחוו ממבחר המנות המומלצות, ובכך יהיה באפשרותכם לקבל רושם ולהחליט אם הקייטרינג לטעמכם.

קייטרינג כמהין,  בעל ותק וניסיון רב בענף קייטרינג לאירועים בכל היקף, מספק מענה ייחודי ויצירתי לכל סוגי האירועים. זאת, בשילוב בקרת איכות המוצרים, רעננותם וטריותם, מיטב חומרי גלם טבעיים ומשובחים, שפע וטעם מעולה, תוך הקפדה על ניקיון, סטריליות ואיכות גבוהה, ללא דופי.
הנאתכם מהאירוע היא ההנאה שלנו וכרטיס הביקור שלנו- ועל כך מעידים לקוחות רבים שבעי רצון, המביעים תודתם בפניות חוזרות להפקת אירועי קייטרינג ייחודיים.

קייטרינג כמהין- שירות עם חיוך ותפריט משובח!
נשמח לשמוע ולהיפגש עימכם.